cart_icon

אין מוצרים בסל הקניות.

דגים טריים
  • בטשון דגים
  • 24.03.2023

למי יש את הדגים הכי טריים

למי יש את הדגים הכי טריים? איך בוחרים דגים ופירות ים איכותיים? כיצד יודעים שבחרת בחנות שיש מאחוריה ידע, מוניטין וקהל לקוחות מרוצים? דגי בטשון לרשותך עם כל התשובות שיסייעו לך לבחור בחנות הנכונה לסעודה, הישר מהים אל השולחן – ממש כמו במסעדות הטובות ביותר!

 

למי יש את הדגים הכי טריים? איך בוחרים דגים ופירות ים איכותיים? כיצד יודעים שבחרת בחנות שיש מאחוריה ידע, מוניטין וקהל לקוחות מרוצים? דגי בטשון לרשותך עם כל התשובות שיסייעו לך לבחור בחנות הנכונה לסעודה, הישר מהים אל השולחן – ממש כמו במסעדות הטובות ביותר!

דגי בטשון היא חנות דגים ותיקה, השוכנת ברחוב קרליבך בתל אביב, ולה מעל 60 שנות ניסיון ואין ספור לקוחות מרוצים. בין היתר, החנות מתמחה באספקת דגה טרייה למסעדות הטובות ביותר בתל אביב – וללקוחות פרטיים בכל אזור גוש דן.

הערך המוסף של דגי בטשון בא לידי ביטוי בכך שהחנות מנוהלת על ידי מי שהם גם הדייגים וגם בעלי סירות הדייג. כמו כן, בחנות עצמה יש מסעדה שאליה אפשר להגיע על מנת לטעום את הדגים. כל זה יחד מבטיח טריות ושירות לשביעות רצון כל לקוח – מגדול ועד קטן.

מגיע לך לאכול את דגי בטשון

השארת פרטים באתר הרשמי תאפשר לנו לתכנן עבורך הזמנה מסודרת. אם תמיד חלמת לשלב דגים בתזונה היומית אבל לא ידעת למי לפנות, יש לך עכשיו כתובת לאספקה מהירה של משלוח טרי באיכות גבוהה.

פרמטרים לבחירת דגים

יש כמה פרמטרים שאליהם כדאי להתייחס אם מחפשים איפה לקנות דגים. קודם כל, צריך להציב את הטריות בראש סדר העדיפויות. אם הדגים טריים, אין צורך באף מרכיב אחר שיטשטש את הטעמים.

חוץ מזה, צריך לבדוק מי עומד מאחורי החנות ולתת עדיפות למקום שמתפקד גם בתור מסעדת דגים. אם מנהלי החנות והמסעדה הם גם הדייגים וגם בעלי סירות הדייג, המשמעות היא דגים ופירות ים טריים, שירות ללא פשרות וטריות ללא תחרות.

היתרונות של דגי בטשון

דגי בטשון זה מחויבות, מסורת והבטחה לטריות ולאיכות ללא פשרות. מאחורינו לא פחות מ-3 דורות של דייגים – והתשוקה לים היא חלק בלתי נפרד מהצוות שלנו. לקוחותינו ידעו לספר שאנחנו ניצבים ברמה גבוהה יותר באופן משמעותי בהשוואה למתחרים – ושכל המסעדות הטובות פונות אלינו על מנת להשיג גם דגים טריים וגם פירות ים טריים. נוסף על כך, באמצעות השירות המצוין שלנו, ניתן לתאם אספקה מהירה ומשלוח תוך שעתיים בלבד.

הסוד שלנו הוא שילוב בין טריות, שירות ומחירים משתלמים. אנו מאמינים שאיכות גבוהה לא חייבת לבוא על חשבון מחיר הוגן ומזמינים אותך להתנסות – ולהתאהב! כדי לעשות זאת, כל שנותר לך הוא להיכנס לקטלוג ולבצע הזמנה ממש עכשיו, או להתייעץ עם המומחים של דגי בטשון ולהצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים שלנו ולהנות מגים טריים, פירות ים טריים והכל בנוחות ובמשלוח מהיר.

 

שתף את המתכון
loginclose
  • התחברות
  • הרשמה

חנות דגים בת”א

קרליבך 29, תל אביב

077-5575315
×

צורת חיתוך

שלם
פילה
פרוס
פילה בלי עור
טחון
ספר
צורות חיתוך דגים