cart_icon

אין מוצרים בסל הקניות.

חנות דגים במרכז
  • בטשון דגים
  • 24.03.2023

חנות דגים במרכז

איך בוחרים חנות דגים? איפה משיגים פירות ים טריים בישראל?

דגים הם מאכל בריא, מזין ומשביע שיכול להחליף תזונה מבוססת בשר מעובד או עוף. עם זאת, התנאי לתזונה בריאה כזו ושיפור באיכות החיים הוא כמובן להשיג דגים טריים.

בחירה נכונה של חנות מקלה משמעותית על היכולת להשיג דגים איכותיים. כמו כן, בחירה מוצלחת מקצרת את משך הזמן שעובר מהרגע שבו מבצעים את ההזמנה ועד שמקבלים את הדגים לבית או לעסק.

בדגי בטשון יודעים מה חשוב לך

מעל 60 שנות ניסיון הופכים את דגי בטשון לחנות דגים מובילה בתל אביב. אנחנו לא רק חנות אלא גם מסעדת דגים ופירות ים, גם הדייגים וגם הבעלים של סירות הדייג. כל זה מאפשר לנו פיקוח מא' ועד ת' על תהליך הדייג והאספקה – כך שמה שיגיע אליך יהיה הכי טרי, הכי טעים וכמובן הכי משתלם.

טיפים לבחירת דגים טריים

מכירת דגים טריים מחייבת את החנות לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. קודם כל, יש מקררים מיוחדים שמיועדים גם לאחסנה של הדגים וגם לשינוע שלהם. מעבר לכך, דגים טריים נמכרים רק בחנות שמפעילה בעצמה את הדייגים ואת סירות הדייג.

בישראל למשל עלול להיות מסובך להשיג פירות ים טריים. בהקשר הזה, הפתרון הוא לפנות מלכתחילה אל חנות דגים עם ניסיון. כאשר החנות מנוסה ויש מאחוריה לפחות 3 דורות של דייגים, ניתן לסמוך על התוצרת ועל הפריטים בתפריט.

דגים קונים מאיתנו

דגי בטשון תעשה לך את החיים קלים ובריאים יותר. במקום להמשיך להתלבט בשאלה איפה להשיג דגים או פירות ים, אנו מרכזים עבורך את כל התפריט הפופולארי תחת קורת גג אחת. מעבר לכך, יש לנו מעל 60 שנות ניסיון באספקת דגה טרייה לכל המסעדות הכי טובות בתל אביב.

אנשים פרטיים כמוך יכולים בזכותנו לאכול דגים טריים בדיוק כמו בעלי המסעדות והשפים המובילים. אז אם חשוב לך לקנות את התוצרת של חנות דגים מובילה, רק נותר לך לבצע דרכנו הזמנה – ואנו מתחייבים להגיע לכל כתובת באזורי החלוקה מהר מאוד!

שתף את המתכון
loginclose
  • התחברות
  • הרשמה

חנות דגים בת”א

קרליבך 29, תל אביב

077-5575315
×

צורת חיתוך

שלם
פילה
פרוס
פילה בלי עור
טחון
ספר
צורות חיתוך דגים