cart_icon

אין מוצרים בסל הקניות.

דגים טריים בגבעתיים
  • בטשון דגים
  • 24.03.2023

חנות דגים בגבעתיים

מאיפה מזמינים דגים טריים? תוך כדי אפשר לקבל דגים הביתה?

הזמנת דגים הביתה היא דרך מעולה להעשיר את התפריט ולשפר את איכות החיים. דגים הם מאכל בריא, מזין ומשביע שאותו ניתן לשלב בכל ארוחה. עם זאת, לא כל מקום מסוגל להתחייב לאספקת דגה טרייה. בשביל לחסוך את ההתלבטות והדילמה, צריך מלכתחילה לפנות אל חנות דגים שהיא גם מסעדה וגם הדייגים ובעלי סירות הדייג.

חנות דגים בגבעתיים – שמגיעה עד אליך

דגי בטשון מוכרת לכל המסעדנים הכי טובים בתל אביב ומזמינה אותך להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. אם חשוב לך לקבל רק תוצרת איכותית עד הבית בתוך שעתיים אספקה בלבד – הגיע הזמן לדבר איתנו.

כך בוחרים דגים טריים

יש כמה פרמטרים שאליהם כדאי להתייחס גם אם מחפשים חנות דגים בגבעתיים כדי להגיע לאכול וגם אם רוצים להזמין אותם עד הבית. ראשית, צריך לבדוק למשל כמה שנות ניסיון יש למי שמוכר את הדגים. כאשר לחנות דגים יש מעל 60 שנות ניסיון, זה אומר שהיא כבר הוכיחה את עצמה מול שלל לקוחות.

שנית, כדאי לבדוק מי הלקוחות הבולטים של המסעדה. דרך הלקוחות של המסעדה אפשר להשיג מה התוצרת של חנות הדגים ואל מי היא פונה. אם למשל מחפשים מסעדה שהיא גם חנות דגים בגבעתיים, צריך לוודא שהתוצרת שלה מגיעה אל מסעדות גדולות ומוכרות.

מה שטוב למסעדות בגוש דן טוב גם עבורך!

אנחנו בדגי בטשון מוכרים את התוצרת הכי טובה למסעדות המובילות בתל אביב והסביבה. כעת אנו מאפשרים לך לתאם אספקה מהירה של דגים עד פתח הבית, לרבות פירות ים טריים מהנמל המקומי. כמו כן, יש לנו מעל 60 שנות ניסיון ואנחנו מייצגים 3 דורות של דייגים. משלוח דגים לגבעתיים לא היה קל ואיכותי יותר מעולם.

חנות דגים בגבעתיים – איכות ללא פשרות ומשלוח מהיר תוך שעתיים.

היתרון שלנו בא לידי ביטוי בכך שאנו מתפקדים גם בתור חנות דגים, גם בתור בעלים של סירות הדייג, גם בתור הבעלים עצמם וגם בתור מסעדה. אז בפעם הבאה שיתחשק לך להזמין מוצרים של חנות דגים בגבעתיים, כדאי לך רק להשאיר פרטים כאן ולדבר איתנו.

שתף את המתכון
loginclose
  • התחברות
  • הרשמה

חנות דגים בת”א

קרליבך 29, תל אביב

077-5575315
×

צורת חיתוך

שלם
פילה
פרוס
פילה בלי עור
טחון
ספר
צורות חיתוך דגים