cart_icon

אין מוצרים בסל הקניות.

  • בטשון דגים
  • 24.03.2023

דג דניס – הטוב ביותר

לבחור בטוב ביותר טעמו של דג טוב נשאר בפה הרבה מאוד זמן, דג דניס הוא דג עם טעם טוב, דג המבטיח זיכרון טוב עם ניחוח מזמין דג אהוב דג דניס, מי שמכיר זה כבר מריח לו באף, דג דניס הינו מן הדגים האהובים במיוחד על שוחרי הדגים ולא רק עליהם , יש משהו בדג דניס שהופך אותו להיות אטרקטיבי ומזמין בכל עת, דג דניס משאיר תמיד טעם של עוד, טעם של השקעה, טעם של דג עם עדינות ייחודית. בשרו הפריך והמבנה המעודן שלו גורם לו להיות אהוב ואפילו ממכר.

 

לבחור בטוב ביותר
טעמו של דג טוב נשאר בפה הרבה מאוד זמן, דג דניס הוא דג עם טעם טוב, דג המבטיח זיכרון טוב עם ניחוח מזמין
דג אהוב
דג דניס, מי שמכיר זה כבר מריח לו באף, דג דניס הינו מן הדגים האהובים במיוחד על שוחרי הדגים ולא רק עליהם , יש משהו בדג דניס שהופך אותו להיות אטרקטיבי ומזמין בכל עת, דג דניס משאיר תמיד טעם של עוד, טעם של השקעה, טעם של דג עם עדינות ייחודית. בשרו הפריך והמבנה המעודן שלו גורם לו להיות אהוב ואפילו ממכר.

ייחודיות של דג
דג דניס מוכר בשל מראהו וטעמו הייחודי, למרות ששמו המקורי ספרוס זהוב, שיבוש לשון של כיניו בטורקית הביא את הישראליים לכנות אותו דניס וליהנות ממנו עם כינוי האישי שהם חנכו עבורו. פס הזהב הוא זה שנתן לו את השם הפחות מוכר שלו ספרוס זהוב. אבל גם מראהו המסגיר עדיין לא גורם לאנשים לשנות את שמו: דג דניס

פרקטיות באכילה
המעלה הגדולה של דג דניס היא גם הנוחות של אכילת הדג הזה. במרכזו של דג הדניס עוברת עצם, עובדת היות העצם במרכז הדג מאפשרת ומסייעת בפירוק ובהפרדת בשר הדג מעצמותיו, כך שניתן ליהנות מהדג בלי להסתבך עם עצמותיו, דבר הנפוץ בהרבה מאוד דגים ומהווה הטרדה לא קטנה ואולי אפילו סבל. העצם הזו היא עוד אחת מסודותיו של דג הדניס , סוד קסמו של הדג.

בישול מוכר ומזמין
את דג הדניס מכינים במסעדות בדרך כלל על הגריל, כאשר אופן צלייתו משנה רק את צבעו של החיצוני של הדג ובשרו מבפנים נשאר לבן, רך ומזמין לאכילה. דג הדניס ידוע גם בשל הסגוליות הרבה הקיימות בו, דג דניס הינו עשיר באומגה 3 וגם באומגה 6, שתיהם תורמים רבות לשיפור היכולות המנטליות ולשיפור מצב הזיכרון בנוסף אומגה 6 מפורסמת גם בהגנה על העור, כאשר דג דניס מומלץ לאכילה לכולם ובמיוחד לנשים הרות ולילדים רכים אשר חשיבות שילוב האומגה בתפריט היומי שלהם הינה קריטית להמשך חייהם.

שתף את המתכון
כתבות דומות
דגים טריים ברמת גן
יולי 31, 2020
דג פרידה
אוגוסט 08, 2020
דגים טריים לא קונים בסופר אלא אצל הדייג
אוגוסט 10, 2020
loginclose
  • התחברות
  • הרשמה

חנות דגים בת”א

קרליבך 29, תל אביב

077-5575315
×

צורת חיתוך

שלם
פילה
פרוס
פילה בלי עור
טחון
ספר
צורות חיתוך דגים