cart_icon

אין מוצרים בסל הקניות.

  • בטשון דגים
  • 24.03.2023

דגים טריים לא קונים בסופר אלא אצל הדייג

בואו נסכם דגים טריים לא קונים בסופר, למה? כי אין שום דג שיכול לבגיע טרי באמת לסופר ואם ננסה לרגע לפרט למה אז זה התהלך שעובר דג בדרכו להיות דוגמן קרח בסופר, שום טריות אין בדג הזה שאת הפרידה שלו מהים הוא עשה לפני שבועות ובמקרה הטוב ימים, הדג הגיע מהים או מבריכת דגים הועבר אל מרכז מיון , משם עבר הדג הלא טרי כבר אל מרכז הפצה שחילק כמויות אל עשרות סופרים אזוריים או רחוקים, משם אותו דג שכבר הפך לקפוא הוכנס אל המחסן הקפוא של מחלקת הדגים בסופר שם יחכה הדג כמה ימים עד שתורו יגיע וימכרו מספיק דגים, טריות אין פה.

 

לקנות דגים טריים בחנות של דייג
שתקנו דגים טריים בחנות דגים שאצלה המוכר בעצמו הוא הדייג אתם תקבלו את הדגים הכי טריים, כאלו שנתפסו הלילה ברשת או בחכה והטריות פה תשחק תפקיד רציני בטעם, בשר בדג נימוח יותר וריחות הים ימשיכו לתבל את טעמם של הדגים, בחנות דגים טריים גם תמצאו דגים שלא רואים כל יום בסופר, כאלו שנתפסו ברשת ונחשבים כאלו שקשה, אלו הדגים שיהיו לרוב הכי מבוקשים והכי טעימים גם כי הם נדירים וגם כי קשה לתפוס אותם לרוב.
האם האורחים שלכם ירגישו שקניתם דגים טריים ?
הטעם של דגים טריים הוא אחר, שונה, טעים וכזה שמשאיר כל סועד עם טעם של עוד, הצלחות פשוט יהיו ריקות וזה יהיה ההבדל הגדול והמורגש.

שתף את המתכון
כתבות דומות
דגים טריים ברמת גן
יולי 31, 2020
דג פרידה
אוגוסט 08, 2020
ברבוניות – המלצה חמה
אפריל 11, 2024
loginclose
  • התחברות
  • הרשמה

חנות דגים בת”א

קרליבך 29, תל אביב

077-5575315
×

צורת חיתוך

שלם
פילה
פרוס
פילה בלי עור
טחון
ספר
צורות חיתוך דגים