cart_icon

אין מוצרים בסל הקניות.

  • בטשון דגים
  • 24.03.2023

דגים טריים ברמת גן

מאכלים מבוססים דגים מומלצים לשילוב בתפריט בכל שבוע. אם אתם מעוניינים לשמור על אורח חיים בריא ההמלצה היא על אכילת דגים פעמיים בשבוע לפחות. בכדי ליהנות מכל סגולות הבריאות של מאכלי הדגים עליכם לרכוש דגים טריים ככל האפשר. כאן נסביר איך מזהים דגים טריים והיכן ניתן לרכוש דגים טריים ברמת גן והסביבה (אפשרות למשלוחים ברמת גן, תל אביב וגבעתיים).

 

דגים טריים ברמת גן – איך יודעים שהדג טרי? כללי הזהב לבחירה נכונה של דגים טריים

על מנת לוודא כי מדובר בדגים טריים יהיה עליכם להתבונן היטב בדג אותו אתם בוחרים. על העור של הדג להיות מבריק ומעט רירי (לח), על הזימים להיות אדומים ועל העיניים להיות נוצצות ומבריקות. עיניים עכורות וריח רע מעידים על דג פחות טרי. בשר של דגים טריים יהיה גמיש אך נוקשה, לחיצה על העור של הדג לא תשאיר גומה.

אם לא תרצו למשש בעצמכם את הדגים או לבחון מקרוב את העיניים, הדרך לבחור דגים טריים ברמת גן תהיה פנייה אל ספק דגים אמין ואחראי. החנות "דגי בטשון" מספקת דגים טריים החל משנת 1960. החנות הפכה למותג של איכות בתחום הדגים באזור המרכז, רבים מלקוחות החנות הם לקוחות נאמנים שמגיעים אל החנות אחת לשבוע לפחות. תושבי הערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים נהנים ממשלוחי דגים טריים רמת גן עד הבית בתוך שעתיים. היום כבר לא חייבים לצאת מהבית ולבקר בחנות הדגים בכדי ליהנות מדגים טריים לשבת.

 

איך כדאי לאחסן דגים טריים?

דג טרי כדאי לאחסן במקרר עד למועד הבישול. אחסון נכון של דגים בחנות יהיה כיסוי של הדג בפתיתי קרח המבטיחים קור מקסימלי מבלי להקפיא את הדג. בבית ניתן לאחסן את הדג הטרי במקום הכי קר במקרר למשך כ-3 ימים לכל היותר. אם אין בכוונתכם לצרוך את הדג בתוך 3 ימים כדאי לאחסן אותו בהקפאה (עד 3 חודשים).

 

איך מנקים את הדג ומה הכי כדאי לקנות?

ניקוי עצמי של דגים פחות מומלץ. בקשו מהמוכר בחנות לנקות בעבורכם את הדגים במעמד הקנייה. את הדג לשבת תבחרו בהתאם למלאי הדגים הטריים ביותר בחנות ולא בהתאם להנחיות במתכון. הדג הטרי ביותר יהיה גם הטעים והבריא ביותר.

לקבלת פרטים נוספים והזמנה של משלוח דגים טריים רמת גן עד הבית צרו קשר : 077-5575315.

שתף את המתכון
כתבות דומות
דג פרידה
אוגוסט 08, 2020
דגים טריים לא קונים בסופר אלא אצל הדייג
אוגוסט 10, 2020
ברבוניות – המלצה חמה
אפריל 11, 2024
loginclose
  • התחברות
  • הרשמה

חנות דגים בת”א

קרליבך 29, תל אביב

077-5575315
×

צורת חיתוך

שלם
פילה
פרוס
פילה בלי עור
טחון
ספר
צורות חיתוך דגים