cart_icon

אין מוצרים בסל הקניות.

  • בטשון דגים
  • 24.03.2023

ברבוניות – המלצה חמה

ברבוניות הינו דג מומלץ הנמכר בחנויות לממכר דגים ובמסעדות מובחרות ארוחה קלה ומשובחת העובדה שאכילת דגים הינה קלה יותר מכל סעודה אחרת גורמת לכך שהיא מותאמת לארוחה קלה ויחד עם זאת הארוחה מושקעת ויוקרתית, בין הדגים הנמכרים ניתן למצוא גם את דגי הברבוניות. ברבוניות הינם דגים די נדירים והדרך להגיע אליהם היא מורכבת, יש דגים נוספים המכונים `ברבוניות` במסעדות אבל אלו לא באמת ברבוניות במונח האמתי שלהם.

 

ברבוניות הינו דג מומלץ הנמכר בחנויות לממכר דגים ובמסעדות מובחרות

ארוחה קלה ומשובחת
העובדה שאכילת דגים הינה קלה יותר מכל סעודה אחרת גורמת לכך שהיא מותאמת לארוחה קלה ויחד עם זאת הארוחה מושקעת ויוקרתית, בין הדגים הנמכרים ניתן למצוא גם את דגי הברבוניות. ברבוניות הינם דגים די נדירים והדרך להגיע אליהם היא מורכבת, יש דגים נוספים המכונים `ברבוניות` במסעדות אבל אלו לא באמת ברבוניות במונח האמתי שלהם.

דג ים תכוני לכל אחד
ברבוניות נחשבות לדג טוב וניתן להגיש אותו במגוון תפריטים כמנה ראשונה או לחילופין כמנה מרכזית, הדג הוא דג משובח המוגש גם במקומות יוקרתיים כדג מומלץ וטוב, בנוסף לסגולות הטבעיות שיש בו כמו בעוד דגים אחרים טובים ים תיכוניים, צריך פשוט לדעת באיזה דג לבחור שיהיה לבריאות ובתאבון.
תפריט בהזמנה
כאשר מגיעים עם ידע למסעדת דגים ניתן ביתר קלות לבחור את הדג האהוב והנבחר ביותר, אחרת ניתן להתבלבל מההיצע הרחב הקיים בתפריט המסעדה, לרוב יגישו את הדג עם פחמימה וירק על מנת להקל את העיכול של הדג ולהעשיר את הארוחה.

דגי אכילה
ישנם סוגים רבים של דגים אשר רק חלק קטן מהם הינם דגים המיועדים לאכילה, רובם של דגי האכילה הינם דגים המכילים וויטמינים ומינרלים רבים וסגולותיהם הנודעות עוד ידועות מקדם. גם הסבתות עוד היו רצות אחרי הפעוטות עם שמן הדגים על מנת להעשיר את התזונה היומית שלהם באומגה 3 הידוע כמשפיע בצורה חיובית מאוד על המוח, עד עצם היום הזה הרפואה האלטרנטיבית עוסקת רבות וממליצה על אכילת דגים והשלמת התזונה על ידי וויטמינים הנמצאים בדגי הים.

תפריט של בריאות
בארצות רבות מקובלים הדגים להיות חלק בלתי נפרד מהתפריט היומי, התופעה קיימת במיוחד בערי חוף אבל היא מתקיימת גם בערים אחרות וניתן לראות בכל מדינות המערב מסעדות דגים רבות אשר סועדיהן ממלאים את השולחנות באכילת דגים ממגוון סוגים ומגוון תיבולים, כל אלו מהווים חלק מאופנת האכילה המערבית.

שתף את המתכון
כתבות דומות
דגים טריים ברמת גן
יולי 31, 2020
דג פרידה
אוגוסט 08, 2020
דגים טריים לא קונים בסופר אלא אצל הדייג
אוגוסט 10, 2020
loginclose
  • התחברות
  • הרשמה

חנות דגים בת”א

קרליבך 29, תל אביב

077-5575315
×

צורת חיתוך

שלם
פילה
פרוס
פילה בלי עור
טחון
ספר
צורות חיתוך דגים